Eerste halve dag in Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Diana F - WaarBenJij.nu Eerste halve dag in Sevilla - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Diana F - WaarBenJij.nu

Eerste halve dag in Sevilla

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

19 September 2011 | Spanje, Sevilla

Vanmorgen hebben we in Grenada uitgecheckt en zijn met de trein naar Sevilla gegaan. En tegen de verwachtingen in was het geen boemeltreintje, maar een gewone trein.

Sevilla... tja weer een hele andere stad. Waar de hop-on-hop-off bus in Barcelona nog 3 routes deed, in Valencia 2 en Grenada 1 met 10 haltes, heeft Sevilla er eentje met 5.

Mijn eerste indruk is dat ik het tot nu toe de minst leuke stad vind. Waarschijnlijk komt dit ook omdat we voor de verandering eens niet in het centrum zitten, maar meer in een buitenwijk.

Enfin, morgen maar eens een paar highlights bezoeken, dan komt het vast wel goed.

We hebben wel alvast de kaartjes voor de bus gehaald. We hadden de keuze uit een bus die heel vroeg was of heel laat. Dus waarschijnlijk ontbijten we in Portugal die dag.;-D

• 19 September 2011 - 19:26

Annelies:

Hoi allebei,

Jullie worden wel opgehaald in Faro bij het busstation wat inderdaad bij het station is. Ik denk dat de fam Rijnen dat doet, want wij zijn al vroeg op het vliegveld om de fam P op te halen.
    Tot dan, Annelies

• 20 September 2011 - 13:38

Sjefp:

Hallo Diana en Jelle,

Zo te lezen hebben jullie de reis in de verkeerde volgorde gemaakt: beginnen in Sevilla en eindigen in Barcelona. Ik denk dat het platteland van de Algarve een welkome afwisseling is. Nog veel plezier in Sevilla en tot donderdag.
    Groetjes en liefs,
    Sjef

• 20 September 2011 - 18:26

Jelle:

Dag pap en mam, fijn dat we opgehaald worden. En idd denk ik dat het lekker is om een paar dagen niet in een grote, hete stad te verblijven ;-)
    Best vermoeiend al dat geslenter, al die indrukken, mensen, warmte...

Tot over 2 dagen!!