In de Torres del Paines - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Diana F - WaarBenJij.nu In de Torres del Paines - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Diana F - WaarBenJij.nu

In de Torres del Paines

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

21 Februari 2011 | Chili, Santiago de Chile

Na puerto Natales zijn we doorgereisd naar het nationale park Torres Del Paines. Hier hebben we al twee dagen gewandeld en er staat nog een derde op het programma. Maar daar voor moeten we eerst naar een andere lodge toe.

De omgeving is hier echt fantastisch, hoge bergen, gras en boompjes en een blauw meer. Niet gewoon blauw, maar meer de kleur van water dat je vaak ziet op oude ansichtkaarten. Vintage blauw dus.

Ook hebben we onwijs mooi weer, wat behoorlijk buitengewoon schijnt te zijn in deze streken. Maar ja, onze reisbegeleider heeft ons al verschillende malen verteld dat het weer hier best slecht kan zijn, maar op een plensbui in Puerto Madryn en wat sneeuw in Ushuaia, valt het buitengewoon mee.

Ik krijg er bijna spijt van dat ik bijvoorbeeld mijn winterjas heb ingepakt. Maar aan de andere kant, als ik hem niet had meegenomen dan had ik waarschijnlijk wel heeeel slecht weer gehad. Zo werkt het immers altijd toch?

Enfin, morgen trekken we weer verder naar de volgende kuil en er is nog tijd genoeg om slecht weer te krijgen. We zitten hier immers nog twee maanden. ;-)

Zijn er al mensen die een kaartje hebben ontvangen?

• 21 Februari 2011 - 21:12

Monique:

Hoi zus, 2 maanden? Grapjas! Nee nog geen kaarten binnen. Niet te bruin worden hè. X

• 21 Februari 2011 - 21:57

Mama:

Hoi lieverd, heb je dan al kaartjes verstuur?????
    Volgens jou komen de kaarten pas in Nederland aan als al weer op vakantie gaat.
    Wel leuk zo vakantie, met allerlei weer soorten. Maar je heb gelijk wat betreft het weer, geen paraplu, dan gaat regen, geen wanten aan, dan kan je de voorruit krabben, geen zonnebril bij je, dan wordt je kippig van de lucht.
    Fijne reis verder en een dikke knuffel.mama

• 21 Februari 2011 - 22:10

Tante Lenie:

Bofferd, 19 graden terwijl het hier +1 is. Amuseer je. Doei.
    Bij Nick is het 22 graden onder nul.

• 22 Februari 2011 - 17:35

Irene Van Den Heuvel:

He lieve Diana,
    het is fantastisch, heerlijk wandelen en mooi weer.. Superdeluxe!!!!
    Genieten en veel foto; s maken, zeker met die vintage blauwe kleur. Die wil ik zien. Nog een klein dingetje. Alex is papa geworden van Evi, op 19 feb.. en het is een schatje... echt ben niet chauvinistisch. tot je volgende verslag. xxxirene