Laatste dag Grenada - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Diana F - WaarBenJij.nu Laatste dag Grenada - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Diana F - WaarBenJij.nu

Laatste dag Grenada

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

18 September 2011 | Spanje, Madrid

Alweer een laatste dag in een stad, nog maar 1 Spaanse stad te gaan en we gaan door naar Portugal.

Vandaag rustig aan gedaan, aangezien er op zondag nogal wat gesloten is. In de middag zijn we naar het Alhambra geweest, aangezien wij pas vanaf 2 uur de diverse locaties in mochten.

Om het Alhambra ligt een soort bos en je waande je gelijk een heel stuk noordelijker dat het warme Spanje. Duitsland of zo. Maar de herfst is hier ook ingetreden, want onder de kastanjebomen lopen was risicovol.

Na wat ik allemaal over het Alhambra had gehoord viel het me een tikje tegen. Gelukkig hadden wij het beste, het Palacia Nazarina (of zo) als laatste, want dat was wel heel erg gaaf. We waren pas om acht uur klaar omdat we daar pas om zeven uur in mochten.

Enfin, dan maar gelijk ergens aanschuiven voor tapas nietwaar?

• 19 September 2011 - 16:27

Sjef En Annelie :

Hoi Diana en Jelle,

Als jullie dit lezen zitten jullie al in het prachtige Sevilla waar echt veel te zien is. Een van mijn favorite steden. Maar vermoedelijk de warmste! Hier alles prima, tot donderdag en geniet er nog even van.

• 19 September 2011 - 16:59

Mama:

hoi Diana en Jelle,
    zo als ik zie, hebben jullie veel gezien en gegeten.
    Wat betreft Musea is het maar goed dat niet iedereen van het zelfde hou.
    Wat het vervoer zou ik me niet druk maken, op een ezel rijden is weer eens iets anders.
    Het weer is daar beter dan hier.
    Dus geniet ervan.
    Fijne nog fijne dagen.