Dag 3 in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Diana F - WaarBenJij.nu Dag 3 in Barcelona - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Diana F - WaarBenJij.nu

Dag 3 in Barcelona

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

11 September 2011 | Spanje, Barcelona

Gisterenavond zijn we nog naar de Sagrada Fimilia geweest om te zien hoe het 's nachts uitgelicht zou zijn. Ook zijn we naar een of ander kantoorgebouw (volgens Jelle Torre Agbar of zo) geweest dat dan allerlei kleurtjes heeft. We waren laat terug, maar toch was het op de Rambla nog druk!

Vandaag met een kabelbaan helemaal de berg op geweest en het fort bekeken. Niet echt veel bijzonders, maar je hebt wel een heel leuk uitzicht. Vandaaruit zijn we naar beneden gelopen.

In de middag zijn we naar het historische museum van Barcelona geweest (op zondag na 3-en gratis :-p). Onder het museum bevinden zich een aantal Romeinse opgravingen, waar je overheen loopt. Ik had niet verwacht dat er zoiets zou zijn. Meestal zijn historische musea ers saaaaaiii! Maar dit was wel leuk. Alleen jammer dat je niet eindigt waar je begint, dus we moesten buiten om om de tassen weer op te halen.

Daarna zijn we nog naar het Palau Gaudi geweest, dat zit bij ons in de straat. Echt geweldig interessant en mooi. Voor de architectonische liefhebbers een waar paradijs. De rest van de avond hebben we eens geen plannen. De voetjes mogen wel eens rusten.

• 11 September 2011 - 18:12

Tante Lenie/ome Lo:

31 graden. Het kan niet op. Hier is de kachel aan. Hoe de Sacrada Familia er bij nacht uit ziet vergat je te vertellen. Macht nicht aus. Amuseren jullie je maar.