Terug uit El Chalten - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Diana F - WaarBenJij.nu Terug uit El Chalten - Reisverslag uit El Calafate, Argentinië van Diana F - WaarBenJij.nu

Terug uit El Chalten

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

28 Februari 2011 | Argentinië, El Calafate

Ja, ik zit weer in El Calafate. De afgelopen twee dagen hebben we in El Chalten gezeten. Ze hebben daar wel internet, maar dat is zoooo traag, daar ben je dan de hele dag mee bezig.

Maar wat hebben we daar gedaan? We zouden twee dagen gaan wandelen om (alweer) gletjers te zien en van de omgeving te genieten. De eerste dag heb ik gezellig meegedaan, maar de tweede dag niet. Door al dat geklauter kreeg ik last van mijn enkel (je weet wel die blessure). Dus ik ben die dag niet meegegaan.

Desniettemin heb ik me uitstekend vermaakt met heerlijk uitslapen, lekker zitten lezen, dagboek een beetje bij werken en vooral... NIET NAT WORDEN. Het heeft een heel deel van de dag geregend en dat zou geen positieve invloeg hebben op mijn goesting om te wandelen.

We hadden wel afgesproken om na de wandeling nog ergens iets te gaan drinken. Bleek dat het afgesproken cafetaria op zondag dicht was (was het zondag dan?), maar ik kwam ze verderop al tegen.

Ze waren een tikje verregend. :) Maar ja, daarna weer met de bus deze kant op gekomen en hier is het weer mooi weer. Straks weer met het vliegtuig verder, maar eerst nog een ijsje scoren.

• 28 Februari 2011 - 12:48

Irene Van Den Heuvel:

He moppie, Heeeeellll verstandig, een dagje niks doen!!! zeker met regen, dat is hier hetzelfde. Lekker binnenblijven en uitrusten.. xx cor en irene

• 28 Februari 2011 - 14:27

Esther:

Maar nu ben je dus wel lekker weer helemaal opgekalefaterd'??

• 28 Februari 2011 - 15:04

Eva:

Hoi Diana,
    Vervelend van je enkel :-s
    Hoop dat je er niet teveel last van hebt.
    Nog een hele fijne reis

Groetjes eva

• 28 Februari 2011 - 15:47

Monique:

Ha zus, vervelend van je enkel. Of wilde je een dagje uitrusten ;-) ? Xxx

• 28 Februari 2011 - 17:15

Mama:

halloo, je zal je best vermaakt hebben
    Dus je ben lekker uitgerust voor de volgende looptocht??????

Veel plezier.
    mamaxx

• 28 Februari 2011 - 19:09

Richard:

Lekker hoor een dagje nietsnutten. En al was de cafetaria open, ze zullen nooit zulke lekkere frikandellen hebben als hier in nl. Maar zo te lezen hebben ze wel lekkere ijsje. Groetjes je zwager

• 01 Maart 2011 - 07:02

Yorick:

haai diana , je hebt het daar zeker heel leuk.dag veel plezier