Aan het einde van de wereld / At world´s end - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Diana F - WaarBenJij.nu Aan het einde van de wereld / At world´s end - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Diana F - WaarBenJij.nu

Aan het einde van de wereld / At world´s end

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

16 Februari 2011 | Argentinië, Ushuaia

Op het moment bevindt ik me aan het einde van de wereld in Ushuaia. Gisteren zijn we naar het nationale park Tierra del Fuego geweest, waar zich ook het postkantoor aan het einde van de wereld is.

Vandaag heb ik in de stad een stempel gehaald voor in mijn paspoort, ik hoop dat het me lukt om er ook nog een van Paaseiland te scoren.

De afgelopen dagen heb ik zeeleeuwen, zeeolifanten en penguins gespot. Ook nog een tochtje gemaakt op het Beagelkanaal en mezelf vermoeid met het klimmen naar een gletsjer.

Het weer is hier goed, met soms regen en we hebben zelfs wat sneeuw gehad. Maar crazy weather is normaal hier!

Natuurlijk heb ik ook nog een vlucht gemaakt van Porte Madryn naar Ushuaia en die was een stuk confortabeler dan die naar Porte Madryn. Ik zat in ieder geval niet in een hoekje gedrukt.

Morgen een hele dag in de bus naar Chili waar we op een Estacia verblijven.

----------------------------
At the moment I´m at World´s End, also known as Ushuaia. Yesterday we went to see the post office at World´s end in the national park Terra del Feugo.

Today I went to get a special stamp for in my passport and I hope to get one of Easter Island too!

In the last few days I went to see sea lions, sea elephants and penguins. I also made a trip on the Beagle channel en went climbing to a glacier. And there we even had some snow! The weather is actually pretty good, sunny and a bit chilly.

Tomorrow we go to Chile by bus and it will take at least tje

  • 16 Februari 2011 - 18:58

    Jeanet:

    van harte met je verjaardag. en nog een fijne vakantie.

  • 16 Februari 2011 - 19:04

    Monique:

    Hoi mop, wat een geweldige tijd heb jij! Maak veel foto's hè. Dikke kus en ik kijk uit naar je volgende reisverslag/mail. X

  • 16 Februari 2011 - 19:26

    Wendy:

    Klinkt allemaal heel erg leuk. Heel veel plezier nog met de rest van je reis en alvast een hele fijne verjaardag morgen!!

  • 17 Februari 2011 - 00:06

    Mama:

    Lieve Diana het is hier 17 februari 2011, 00.54 uur. De dag dat je ben geboren.
    Wij wensen je een hele fijne leuke verjaardag. Een hele dikke kus van mij en een knuffel van Ted.
    xxxxxx Mama

    Weet je dat er een zonnestorm aankomt, waarbij in de landen die dicht bij de polen liggen mogelijk het prachtige Noordenlicht kunnen zien.

  • 17 Februari 2011 - 07:26

    Monique:

    Happy birthday to you! Happy birthday to you! Happy birthday dear zusssss. Happy birthday to you!
    Ga naar het Noorderlicht kijken he. xxxxx

  • 17 Februari 2011 - 07:44

    Jessica:

    Hoi Diana,

    Ik ben de collega van Monique. Ik lees ook even stiekem mee met je reisverslag. Wat een fantastische ervaring!

    Bij deze van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En geniet van alles wat je meemaakt en ziet...

    Groetjes van Jessica.

  • 17 Februari 2011 - 08:35

    Eva:

    Hoi diana,
    hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Maak er een mooie dag van

    groetjes eva

  • 17 Februari 2011 - 18:13

    Tante Tiny Ome Jhon:

    een hele fijne verjaardag in verwegistan en nog een prettige vakantie

  • 18 Februari 2011 - 10:26

    Irene Van Den Heuvel:

    He lieve Diana,

    SUPER de reis die je aan het maken bent. maar allereerst nog GEFELICITEERD met je verjaardag, een dikke kus van ons XXXX
    Geweldig alle dieren je al op je netvlies hebt staa. Ik ben benieuwd naar de foto's... lekker genieten en veel zien. irene

  • 18 Februari 2011 - 18:15

    Annemieke Entrop:

    Hoi Diana,

    Kan lezen dat je volop geniet van de reis. Op hyves had ik al een bericht achter gelaten, maar ik doe het nu ook nogmaals, alsnog van harte gefeliciteerd.

    Als weer terug bent gaan we wat drinken. Nog heel veel plezier en kijk uit naar de foto's.

    Gr. Annemieke

  • 21 Februari 2011 - 19:36

    Petra:

    Hoi Diana,
    ik hoorde van Monique dat ik kon volgen met je reis.
    Erg leuk om je verhalen te lezen. Ik zal je blijven volgen en geniet ervan.
    Gr. Petra

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Ushuaia

Diana

Actief sinds 21 Dec. 2010
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 98143

Voorgaande reizen:

07 September 2018 - 30 September 2018

Rondreis Zuid-Afrika, Lesotho en Swaziland

09 December 2017 - 13 December 2017

Paar dagen Madrid

28 November 2017 - 06 December 2017

Terug naar Bonaire

22 November 2016 - 16 December 2016

Sri Lanka en de Malediven

14 November 2015 - 14 December 2015

Trans-Midden-Amerika

29 Juni 2013 - 30 Juni 2014

Een tijdje naar Bonaire.

23 Maart 2012 - 10 April 2012

Cuba

09 September 2011 - 26 September 2011

Door Spanje naar Portugal

09 Februari 2011 - 12 Maart 2011

Patagonië

Landen bezocht: