Weer thuis! - Reisverslag uit Numansdorp, Nederland van Diana F - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Numansdorp, Nederland van Diana F - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Diana

Blijf op de hoogte en volg Diana

12 April 2012 | Nederland, Numansdorp

Zo weer thuis...!

Eergisteren stonden we nog op het vliegveld van Havana. Het inchecken ging redelijk voorspoedig, ook al stond er een hele lange rij. Op advies van een van de groepsgenoten hadden we alvast ingecheckt, dus onze plaatsen stonden al vast. Daarna moesten we vertrekbelasting gaan betalen en vervolgens moesten we door de emigratie. Het leek wel of ze verwachten dat iemand anders verkleed als mij door de emigratie probeert te komen. Daarna door de controle en ja hoor het poortje ging af...

Daarna de laatste sandwich gegeten (echt, de allerlaatste keer!) en ons geld opgemaakt. Want je kunt het moeilijk bewaren voor een volgende keer.

Het boarden begon pas om 11 uur terwijl we om tien voor al zouden vertrekken! Maar ondanks dat we een half uur te laat vertrokken, kwamen we geloof ik ruim een half uur te vroeg aan op Madrid. Heeft vast iets te maken met de zomertijd of zo in Cuba. Maar toen nog een vluchtje naar Schiphol. De vlucht naar Madrid was zo voorbij omdat ik bijna de hele vlucht heb liggen slapen. Die naar Schiphol duurde veeeeel langer omdat ik niet sliep en er waren nogal wat luidruchtige mensn aan boord. Op schiphol hadden we wel heeeeel snel onze koffers, onze trein kwam binnen 10 minuten, de metro na 1 minuut en de bus stond klaar. Alleen jammer dat ik geen sleutel had en deze dus nog op moest halen... :-s

Maar ja, weer thuis en wat is het hier allemaal anders. Nog even een paar dagen vrij voor ik weer ga werken en de jetlag wegwerken.

• 12 April 2012 - 16:02

Jelle:

Fijn dat we weer thuis zijn, op naar de volgende reis!!